بسته های سازمانی ایلماه ؛ انتخاب مدیران

نوشته شده توسط ادمین سایت 2023-11-30 13:14:35
بسته های سازمانی ایلماه ؛ انتخاب مدیران

«ایلماه» [به معنای ماه ِ ایل]، کسب و کار اینترنتی بوده که سعی داشته تا فاصله‌ی تولید کننده داخلی تا مصرف‌کننده را به حداقل رسانده و در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های تجاری خود، دایره وسیعی از انتخاب محصولات مرتبط با نوشیدنی‌ها، خشکبار و برخی دیگر از ملزومات شخصی و سازمانی را مهیا نماید. از این روی استفاده از طراحان و ایده‌پردازان باتجربه در طراحی و بازنمایی جدید (ری‌برندینگ) از محصولات سنتی ایرانی به عنوان یک دستورالعمل ثابت، همیشه در اولویت بوده است.

ثبت نشان ایلماه در سامانه کسب و کارهای دیجیتال وزارت صمت و رعایت اصول بهداشتی، در کنار پایبندی به استفاده از محصولات داخلی به عنوان سه شاخصه اصلی «گروه ایلماه» در نظر گرفته شده است. نشانواره «چایlدمنوشl متعلقات» برای مصارف روزانه و شخصی – در کنار نشانواره «بسته‌های سازمانی» [برای مشاهده کلیک کنید] برای مصارف عمده و مرتبط با اهداف و رویدادهای تقویمی، به عنوان اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های «ایلماه» بوده است..

استفاده از پیشنهادات و یا ابتکارات خاص برخی سازمان‌ها در راستای نزدیک شدن ایده به مرحله اجرا، دیگر شاخصه کاری «ایلماه» بوده که باعث شده است تا رویکردهای تکراری در قبال کارفرمایان گرامی به روش‌های نوین و منعطف تغییر وضعیت دهد.

قیمت‌های منصفانه در کنار تعهد نسبت به مرجوع محصولات آسیب‌دیده از دیگر شاخصه‌های فعالیت گروه ایلماه است که با در نظر گرفتن اصل اساسی «رضایت مدیران»، سعی داشته تا با در اولویت قرار دادن این اصل، نسبت به بسیاری از منافع اقتصادی ، مقیاسی انسانی ارزش‌محورانه را دنبال کند. از همین روی، الزام اصلی این کسب و کار بر انجام قطعی تعهدات و کمال‌گرایی مطلق پیرامون تولید و عرضه محصولات خواهد بود.

ایجاد امید در میان کارکنان و مدیران میانی و متعهد ساختن آنان به رفتار سازمانی، اهداف و مأموریت‌های سازمان گاهی فارغ از رسوم رایج آکادمیک و علمی، زیبنده درک شرایط و نفی بسیاری از روش‌های همیشگی است. به نوعی در این مرحله از مدیریت افراد و سازمان‌ها، آنچه که از علم بیشتر خود را نمایان خواهد کرد، «هنر مدیریت» است. از این روی اهمیت «سپاس» در فرآیند «ایجاد تعلق خاطر به سازمان» گاهی فارغ از مرخصی، تشویقی و بسیاری دیگر از موهبت‌های سازمانی، نیاز به یک «لمس ِ فیزیکی» از یک «محصول ِ ارزشمند» دارد. فرصتی که مدیران باذوق و البته نکته‌سنج به جهت باریک‌بینی خود ایجاد می‌نمایند، به نوعی با گامی بلندتر از تمام «موهبت‌های یاد شده» یا «لمس فیزیکی محصول رایج» به سمت « محصول ارزشمند» می‌روند.

در بسیاری از سازمان‌ها «چه داخلی چه خارجی»، موضوع سبد محصولات که با نام‌های «ارزاق»، «تشویقی»، «عیدی» و نام‌های دیگری شناخته شده، به عنوان یک رسم ِ پایدار تبدیل شده و سازمان‌ها به واسطه آن، ضمن کمک‌رسانی اقتصادی به کارکنان خود (در بزنگاه‌های مختلف)، جنبه حمایتی و یا همان «ایجاد تعلق خاطر به سازمان» را محقق می‌کنند. از این روی «ایلماه» با درک نیاز همیشگی سازمان‌ها به تحقق این هدف، سعی کرده تا با ایجاد «ارزش افزوده‌های پی در پی»، مسیر تکراری تحویل بسته‌های مناسبتی را تغییر دهد.

ارزش‌افزوده‌های چون طراحی خاص، دستچین ساختن محصولات، استفاده از محصولات اصل (و غیر تقلبی)، هنری‌سازی یک محصول غذایی، تخفیفات گروهی و در نهایت ایجاد فهرستی مناسب برای تمام سلایق مدیریتی این نیاز را پاسخگو باشد. به نوعی مدیران همکار با گروه ایلماه، در ابتدا با احترام به خود و سازمان منتصب به آن، سعی کرده تا برای نیروی انسانی مشغول در آن سازمان، رفتاری در شأن و «خاطره انگیر» را ایجاد نمایند. این ظرافت و نکته‌سنجی مدیریتی در میان کمتر مدیرانی محقق شده و مسیر پر فراز و نشیبی برای تغییر رویکردها در پیش است. عبور از ارزاق فله‌ای و کیسه‌ای به یک «هدیه سازمانی»، مرامی است که «ایلماه» در صدد فراگیر ساختن و تحقق آن با همراهی شما مدیر نکته سنج خواهد بود.

 

whatsapp
برگشت به بالا